deborin píše:
Dnes som volal do Orangu a mám len o to vačší dôvod odísť. Tak niekto je u nich 6 rokov a oni človeka odbiju s vetou na "retenčnom" toho majú veľa , dajte nám kontaktný mail a my sa Vám do pár dní ozveme ( samozrejme svine vedie že ta O2 akcia na 150 E bonus k paušalu platí len do konca januára ) i keď som im vysvetľoval že ten čas nemám. Nato už nebola reakcia žiadna... Starostlivosť o verného klienta za 100bodov.
Podaj staznost na pracovnikov v danom oddeleni, konkretne na meno toho, ktory sa s tebou bavil. Nemozu sa takto spravat. Na pobocke sa mozu/musia spravat lepsie, mozes tam ist, sice ti lepsiu ponuku priamo nedaju,ale na tvoju ziadost napisu ti priamo do retencneho oddelenia a ti ta budu kontaktovat spravidla este v ten den, pripadne na dalsi pracovny den.
A taka dobra rada vseobecne pre vsetkych, dnes sa uz na "vernych a nevernych" nehra. Je jedno ci si zakaznikom rok, alebo 10 rokov. Tie casy uz davno skoncili. Takze zbytocne si s tymto budete robit nervy.