Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 16 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 21.01.07 Prihlásený: 29.03.20 Príspevky: 660 Témy: 53 | 53 |
Potrebujem poradiť pri jednej veci ohľadom PHP. Web si teraz robím rozložený na dve časti. Samostatné PHP skripty a druhá časť sú template (.tpl) súbory, ktoré tvoria šablónu webu. Chcel by som si uľahčiť prácu, tak ako je to v phpBB...Keď do tpl súboru chcem vložiť obsah premennej, musím zadať toto:
Kód: <? echo ($premenna); ?> Vedeli by ste mi poradiť, ako by som to mohol spraviť tak, aby stačilo napísať iba toto? Kód: {PREMENNA}
V PHP som začiatočník. Ďakujem
|
|
Registrovaný: 17.10.06 Prihlásený: 08.01.11 Príspevky: 1752 Témy: 17 | 17 |
tento styl funguje tusim pri sablonovacom systeme smarty. ja osobne s nim skusenosti nemam, ale mozno ti tu niekto poradi. v kazdom pripade si o smarty najdi nieco na google
|
|
Registrovaný: 10.02.07 Prihlásený: 14.08.09 Príspevky: 255 Témy: 27 | 27 Bydlisko: KE |
jj, ja smarty vyuzivam, a musim potvrdit ze je to uzasne
najviac som pocitil ako mi smarty chyba prave teraz, ked som musel robit jeden web bez neho
smarty je uplne jednoducha vec. stiahnes, vytvoris jeho objekt, a nakonfigurujes cestu, kde sa nachadzaju templaty, a tiez dalsie subory ( o tomto viac v manuali)
potom uz iba pridelujes prikazom $objekt_so_smarty->assign('premenna', 'hodnota');
a zobrazujes stranky $objekt_so_smarty->display('nazov_templatu.tpl');
viac na smarty.php.net
_________________ drahi hackeri! teraz mozete okamzite premazat cely tento server! stlacte skratku ALT+F13 |
|
Registrovaný: 22.11.05 Prihlásený: 29.01.23 Príspevky: 712 Témy: 25 | 25 Bydlisko: SK-Martin |
toto je vycucnuté z phpbb, skús sa s tým pohrať, možno ti to pomôže:
Kód: $template->pparse('body'); //ale predtým niekde musis zavolat kód: $template->set_filenames(array( 'body' => '<subor.tpl>') );
|
|
Registrovaný: 21.06.06 Prihlásený: 09.09.08 Príspevky: 337 Témy: 26 | 26 |