Ak nepomôžu veci písané vyššie, vyresetuj celý Chrome (predtým si zálohuj záložky + heslá) ... A to tak, že v Chrome ideš do nastavení - vľavo dole si rozklikni "rozšírené" - resetovať a vyčistiť a daj resetovať nastavenia Chrome ...
Potom hore na lište, kde sú záložky si ťukni na svoje konto a vytvor si nové .... Svoje pôvodné konto vymaž + naimportuj si všetky záložky, ktoré si tam mal.
..
Ak nepomôže, stiahni si RevoUninstaller a odinštaluj Chrome pomocou neho (ten program vyhľadá aj zbytky v registroch a v appdata) :
https://www.revouninstaller.com/start-freeware-download-portable .. Potom Chrome nainštaluj naspäť.
Ak ani to nepomôže, vrátil by som sa k antivírusom :
Čo sa týka Malwarebytes, urobil by som test v núdzovom režime Windows-u, (keď nebežia všetky služby, t.j. bežia iba základné, nevyhnutné pre spustenie Windowsu) .... Otvor Malwarebytes a aktualizuj si databázu ... Potom otvor štart - napájanie - zatlač a drž shift a daj reštartovať ... Zobrazí sa ti nápis "Počkajte prosím" .... Potom daj riešiť problémy - rozšírené možnosti - nastavenie spustenia a ťukni na reštartovať ... Po reštarte si zvoľ možnosť 4 (t.j. safe mode / núdzový režim ..bez siete) .. Po nabootovaní spustí Malwarebytes a daj oskenovať celý PC ... infikované súbory vymaž celkovo (aj von z karantény).
Reštartuj PC a uvidíš, či pomohlo.
Ak nepomohlo, skúsil by som ešte taký antivírus, z ktorého sa dá urobiť bootovacie médium na USB kľúč, z ktorého nabootuješ a dáš oskenovať PC mimo spusteného Windowsu ... Napr. ESET SysRescue alebo od Kasperky :
https://www.eset.com/sk/podpora/sysrescue/ ....
https://support.kaspersky.com/14226?_ga=2.153335416.1179694500.1512068222-1928557910.1512068222#block2