Zuajimave ze mi na vsetkych zariadeniach krasne funguje. Zhruba v strede stranky kde je "manualne riesenie"
Ja to vyriešim
Windows 8
Ak chcete tento problém vyriešiť manuálne, v systéme Windows 8, postupujte nasledovne:
Potiahnite prstom z pravého, kliknite alebo ťuknite na položku vyhľadávaniea zadajte cmd. Prípadne zadajte cmd na domovskej obrazovke.
Kliknite a podržte alebo kliknite pravým tlačidlom myši príkazového riadka vo výsledkoch vyhľadávania. V ponuke, ktorá sa zobrazí v dolnej časti obrazovky, vyberte Spustiť ako správca .
Poznámka: Po zobrazení výzvy v okne Kontrola používateľských kont, ťuknite alebo kliknite na tlačidlo Áno.
V okne príkazového riadka zadajte nasledovný príkaz a stlačte kláves Enter:
Citácia:
bcdedit -set TESTSIGNING OFF
Po zobrazení potvrdenia, zatvorte okno príkazového riadka.
Uložte všetky neuložené a reštartujte počítač.