Nedavno som si kupil novy notebook Acer a uvedomil som si ze vlastne k nemu nebol zarucny list. Mam iba nieco ako dodaci list.
S notebookom problem nemam, ale chcem vediet co v pripade problemu povazuju za doklad.
Konecne mi odpisali, dali mi instrukcie kde na ich stranke mam vlozit seriove cislo a vytlacit si dodaci list Dufam ze toto mi v pripade potreby bude stacit ako doklad je tam seriove cislo no ziadna peciatka. Naopak na fakture je peciatka no chyba seriove. Myslite ze ak to v pripade potreby dam spolu bude to stacit?
Tak toto už je pekná drzosť, aby si zákazník tlačil sám dodacie listy
www.prva.sk píše:
6. Pre prípad reklamácie vady Tovaru a/alebo mechanického poškodenia Tovaru, je Zákazník povinný kontaktovať autorizované servisné stredisko pre danú značku Tovaru za účelom posúdenia pôvodu vzniku predmetného poškodenia. Na takto uplatnenú reklamáciu je Zákazník zároveň povinný:
a) zaslať písomnú reklamáciu s uvedením stavu obalu
b) priložiť fotokópiu záručného listu
c) priložiť fotokópiu prepravného listu
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981)