Povinnosť prejsť na manuálny odber určite nevzniká v prípade poruchy automatu, aspoň to nikde neuvádzajú. Jedine si vieš v linku vyššie v mape pozrieť kde majú ručný odber.
Inak keď sme pri zálohovaní tak mám tiež jednu skôr nepeknú skúsenosť. Presnejšie som kúpil v TEDI plechovku Coly. Pri vrátení tej plechovky mi ju automat nezobral, automati napísal niečo v zmysle: "Registrácia tohto produktu už nie je platná". A potom som zistil, že vlastne TEDI predáva Poľskú colu, kde dali nálepku so slovenským prekladom a znakom "Z".
Už som premýšľal, že normálne pôjdem do TEDI a dám im tú plechovku, že sa nedá vrátiť. Ale predsalen asi by bolo dosť trápne to riešiť kvôli smiešnym 15 centom, tak som ju zahodil
Ale asi im predalen napíšem e-mail alebo zastavím sa osobne a poviem im, že mali by si to poriešiť. Keďže určite nie je v poriadku keď predávajú niečo čo má byť zálohované a automaticky pri nákupe si pripočítajú zálohu, ale reálne sa tá plechovka nedá vrátiť.
Skôr mi ide o to, že ako odžubávajú, keďže všade sa píše, ako keď má plechovka/PET fľaša "Z", tak sa má dať bez problémov vrátiť (zálohovať), ale nie je to tak.